عکس و حرف

10.22081/poopak.2017.63588

عکس و حرف


به کوشش: مریم قلعه‌قوند

1. سال گذشته تعطیلات نوروز با پدر و مادر و خواهرکوچکم به کرمانشاه رفتیم. کرمانشاه، مجموعه‌ی تاریخی و طبیعت زیبایی دارد. من از منظره‌های زیبایش کلی عکس گرفتم. من عکاسی را خیلی دوست دارم.

محمد دولت‌آبادی - کلاس چهارم

2. این آبشار زیبا در جاده‌ی کوهستانی و پر‌پیچ‌و‌خم امامزاده داوودm است. زیارت‌گاه امامزاده داوودm بالای کوه است. ما همیشه آن‌جا را زیارت می‌کنیم. این امامزاده در کوه‌های شمالی تهران قرار دارد.

مهدیه اسماعیلی - کلاس سوم

3. مادربزرگ من در شهر سمنان زندگی می‌کند. سمنان جاهای دیدنی زیادی مثل: قلعه‌های سارو، مسجد جامع، دروازه‌ی ارگ، پارک جنگلی سوکان و... دارد. این‌جا کاروان‌سرای شاه عباس است که من عکس گرفته‌ام.

طاها قاسمی - کلاس پنجم - سمنان

4. چند ماه پیش با پدرم به شهر زیبا و سرسبز خلخال رفتیم. من در آن‌جا غیر از یک رودخانه‌ی آبی، حیوانات و پرنده‌های زیادی دیدم. به حیوانات غذا دادم و کمی بازی کردم. عکس‌هایم قشنگ‌اند؟

سپهر علی‌خانی - کلاس سوم - خلخال اردبیل

5. به نظر من اولین روز مدرسه، بهترین روز و بهترین خاطره است. برای همین هر سال اولین روز، با مادرم به مدرسه می‌روم و از او می‌خواهم از این لحظه‌ی خوب عکس بگیرد.

سانای آزرم – کلاس سوم دبستان

6. من همراه خانواده‌ام در شهر آلمان زندگی می‌کنم. هر ماه که مجله‌ی پوپک چاپ می‌شود، خاله‌ی مهربانم پوپک را برایم پست می‌کند. من پوپک را با دقت می‌خوانم و از نوشته‌هایش لذت می‌برم.

کیارش قاسمی – کلاس چهارم – شهر دوسلدورف آلمان

CAPTCHA Image