سوریه، همیشه سربلند و مقاوم است

10.22081/poopak.2016.63689

سوریه، همیشه سربلند و مقاوم است


 

آمریکا و اسراییل چند سالی است دندان تیز کرده‌اند تا کشور سوریه را تکه‌تکه کنند. بعد هر کدام‌شان تکه‌ای را بردارند و هُلپی قورت بدهند؛ اما کور خوانده‌اند. سوریه یک کشور پابرجا و مقاوم است و هیچ‌وقت تنها نیست.

سوریه یک کشور عربی است در کنار دریای مدیترانه، همسایه با کشورهایی مثل ترکیه، لبنان، اردن و عراق. این کشور سال‌هاست که خطّ مقدم مقاومت است و جلوی اسراییل ایستاده و از حزب‌الله و فلسطینیان دفاع کرده است. به همین خاطر، اسراییل و آمریکا لج‌شان گرفته و به کمک آل‌سعود و چند کشور بی‌نوا، افتاده‌اند به جانش. داعش، جبهه‌ی النصره، احرارالشام و چندتا گروهک دیگر را درست کرده‌اند تا این کشور را با جنگ و خون‌ریزی ویران و خراب کنند. این جنگ هرچند مردم زیادی را از بین برده و خانه‌های بسیاری را ویران ساخته، اما سوریه هم‌چنان مقاوم است.

مدافعان شجاع حرم از ایران، افغانستان و پاکستان به کمک سربازان سوری رفته‌اند تا از حرم‌های عزیزش دفاع کنند.

حرم‌های حضرت زینبB، حضرت رقیهB، حضرت سکینهB، بلال حبشی و چند مرقد مهم در این کشور قرار دارند. خون پاک شهدای حرم، هیچ‌وقت اجازه نداده پای دشمنان به این حرم‌ها باز شد.

خدایا! من هر روز برای پیروزی و سلامت مدافعان حرم و مردم سوریه، به درگاه تو دعا می‌کنم. ما مردم ایران هرگز آن‌ها را تنها نخواهیم گذاشت.

CAPTCHA Image