معرفی نرم‌افزار

10.22081/poopak.2021.70206

معرفی نرم‌افزار


معرفی نرم‌افزار

ماهک

هاجر زمانی

به یک دنیا پر از قصه و شعر خوش آمدید! این دنیا اسمش «ماهک» است. «ماهک» را مجموعه فرهنگی- تبلیغی «دبستانی‌ها» ساخته است که هدفش معرفی معارف اسلامی و انقلابی برای بچه‌های دبستانی است.

می‌توانید در ماهک ثبت‌نام کنید و عضو این خانواده بشوید. ماهک بخش‌های متنوع و قشنگی دارد. بخش کتاب و نشریه که یک عالمه کتاب صوتی با موضوعات مختلف می‌توانید پیدا کنید. همین‌طور بخش‌ رسانه که فیلم‌ها و کلیپ‌های متنوع در آن وجود دارد. در بخش رادیو هم می‌توانید قصه‌های قشنگ گوش کنید. داستان‌ها و شعرها را نویسنده‌های خوب کودک و نوجوان نوشته‌اند و از کتاب‌ها و نشریه‌های کودکان انتخاب شده‌اند.

یک بخش جالب هم دارد. می‌توانید قصه‌های مورد علاقه‌ی خود را در آن قسمت بگذارید و هر وقت دوست داشتید، سراغش بروید. اسم این بخش «قصه‌ی شب» است.

اما ماهک بیشتر به چه موضوعاتی پرداخته است؟

داستان‌های قرآنی، اهل بیتD، فروع‌ دین، دفاع مقدس، قصه‌های خوب، مشاغل، حیوانات و شعر. مطالب هم دسته‌بندی شده‌اند و به راحتی می‌توانید سراغ بخش مورد علاقه‌ی خود بروید.

یک بخش «دانستنی‌های درسی» هم وجود دارد که مناسب پایه‌ی اول تا سوم دبستان است و فیلم‌های آموزشی در مورد درس ریاضی و علوم دارد.

ظاهر برنامه‌ی ماهک ساده؛ اما زیباست و بچه‌ها به راحتی می‌توانند با آن کار کنند و قصه‌ها و شعرهای مناسب سن‌شان را در آن پیدا کنند.

CAPTCHA Image