ورزش در خانه


ورزش در خانه

بازی‌های شاد

ژیلا طاهری

1

این بازی با کم‌ترین امکانات انجام می‌شود. فقط به دوتا کیسه فریزر احتیاج است. کیسه‌ها را باد کنید، مثل بادکنک و به سمت بالا پرتاب کنید. برنده کسی است که تا کیسه فریزر به زمین برسد، بشین و پاشوی بیش‌تری را انجام دهد.

2

بادکنک را پُر باد کنید، به طرف هوا پرتاب کنید. برنده کسی است که بتواند در فاصله‌ای که بادکنک به زمین برخورد می‌کند تعداد توپ بیش‌تری را به زمین بزند.

3

این بازی با کمک وسایل دور ریختی انجام می‌شود. وسایل مورد نیاز، شانه‌های تخم‌مرغ و توپ‌های کوچک است. هر کسی که بتواند تعداد توپ‌های بیش‌تری را در یک خط شانه (عمودی یا افقی) بیندازد، برنده‌ی بازی است.

4

این بازی فقط به یک حلقه نیاز دارد. شما و دوستان‌تان باید دستان هم‌دیگر را گرفته و بدون این‌که دستان‌تان رها شود حلقه را از خودتان عبور دهید. فقط نفر اول و آخر در این بازی یکی از دستان‌شان برای شروع بازی و رد کردن حلقه آزاد است.

5

این بازی برای بچه‌های ۳ تا ۵ سال است. مادر یا پدر توپ‌های کوچک را از روی میز شیب‌دار رها کرده و کودک باید آن توپ را به داخل سطل پلاستیکی بیندازد.

6

وسایل مورد نیاز این بازی چهارتا لیوان و چندتا توپ کوچک است. والدین یا دوست شما توپ‌ها را از روی زمین به سمت شما قِل می‌دهند و شما باید سریع توپ‌ها را با لیوان بگیرید.

7

این بازی فقط به یک چوب یا میله‌ی سبک نیاز دارد. حریف شما میله را روی زمین حرکت می‌دهد و شما باید وقتی میله نزدیک پای‌تان می‌شود به هوا بپرید. کسی برنده است که میله به پایش برخورد نکند.

 

CAPTCHA Image