آقامحسن، دانشمند عزیز ما


آقامحسن، دانشمند عزیز ما

مجید ملامحمدی

آمریکا و اسرائیل دوتا کشور زورگو، ستمگر و بی‌رحم هستند. دوتا کشوری که دهان باز کرده‌اند تا همه‌ی دنیا را ببلعند. آن‌ها دوست دارند در هر کجای دنیا جای پا داشته باشند. همه‌ی آدم‌ها از آن‌ها اطاعت کنند و بگویند: «ما نوکر شما هستیم!» مثل کشورهای عربیِ خلیج‌فارس، عربستان سعودی، بحرین، امارات، کویت و... که کشته و مُرده‌ی آمریکا و اسرائیل هستند.

آمریکا و اسرائیل دوست ندارند هیچ کشوری روی پای خودش بایستد. کارهای علمی انجام بدهد و کشورش را با دست مردم خودش به خصوص دانشمندان بزرگش، اداره کند. به همین خاطر یا دانشمندان بزرگ علمی و نُخبه‌ها را می‌دزدند یا آن‌ها را ترور می‌کنند. آن‌ها گاهی کشورها را به جان هم می‌اندازند تا به آن‌ها موشک و بمب و اسلحه بفروشند و جیب‌های خود را از پول و ثروت پر کنند.

آمریکا و اسرائیل از کشتن زن‌ها و مردها و بچه‌ها هیچ ترس و واهمه‌‌ای ندارند.

اما بعضی از کشورها با شجاعت و مردانگی جلوی آن‌ها ایستاده‌اند. بزرگ‌ترین کشوری که جلوی‌شان ایستاده و آن‌ها را به ترس و هراس انداخته، کشور عزیز ما ایران است. کشوری که مردمانی شجاع و رهبری آگاه و دل‌سوز دارد. دانشمندان بسیاری هم دارد که در کارهای علمی مختلفی، مهارت دارند.

روز جمعه هفتم آذر، چندتا از نوکران تبهکار آمریکا و اسرائیل، یکی از دانشمندان عزیز ما را در نزدیکی شهر دماوند ترور کردند. اسم آن مرد بزرگ «محسن فخری‌زاده» بود. او یک دانشمند بزرگ هسته‌ای بود. دانشمندی که برای کشورمان کارهای مهم و با ارزشی انجام داده بود. آقامحسن شهید شد. به آرزوی همیشگی‌اش که دیدار با خدا بود رسید؛ اما ما غمگین و ناراحت شدیم. ان‌شاءالله رزمندگان شجاع ما به زودی انتقام خون پاک آن دانشمند عزیز را از آمریکا و اسرائیل جنایتکار خواهند گرفت. ما مطمئن هستیم که روزهای نابودی اسرائیل نزدیک است.

CAPTCHA Image