مدرسه‌ی قرآنی

10.22081/poopak.2020.70946

مدرسه‌ی قرآنی

موضوعات


معرفی نرم‌افزار

مدرسه‌ی قرآنی

از این شماره می‌خواهیم نرم‌افزارهای خوب و کاربردی را به شما معرفی کنیم. به این نرم‌افزارها، اَپلیکیشن هم گفته می‌شود. نرم‌افزارهای زیادی برای یادگیری مطالب درسی و غیره تولید می‌شوند که می‌توانند به ما در پیشرفت علمی‌مان کمک زیادی بکنند. یکی از این نرم‌افزارها «مدرسه‌ی قرآنی» نام دارد. شما با کمک این نرم‌افزار می‌توانید روخوانی و روان‌خوانی قرآن را یاد بگیرید و جز سی‌ام قرآن را حفظ کنید. هم‌چنین با استفاده از این برنامه می‌توانید با ترجمه‌ی آیه‌های قرآن هم آشنا شوید. در این نرم‌افزار قرآنی می‌توانید صدای تلاوت خود را ضبط و آن را با صدای قاری نرم‌افزار مقایسه کنید.

این نرم‌افزار امکانات خوبِ زیادی دارد. شما می‌توانید تعداد تکرار تلاوت اساتید را انتخاب کنید. یکی از برنامه‌های جالب این نرم‌افزار این است که قاری یک آیه را می‌خواند و منتظر می‌شود آیه‌ی بعدی را شما بخوانید. این‌طوری به راحتی آیه‌های قرآن را حفظ می‌کنید.

این نرم‌افزار برنامه‌ی آزمون هم دارد؛ یعنی شما یک صفحه را از حفظ می‌خوانید و صدای‌تان را ضبط می‌کنید. بعد دکمه‌ی پخش را می‌زنید و با متن مقایسه می‌کنید. اگر آیه‌ها را خوب حفظ کرده باشید یک الماس(1) جایزه دارید.

CAPTCHA Image