انگلیسی کودکان (پاندا)

10.22081/poopak.2021.71371

انگلیسی کودکان (پاندا)


معرفی نرم‌افزار

انگلیسی کودکان (پاندا)

هاجر زمانی

این روزها به خاطر وجود برنامه‌های خوب آموزشی، نیاز نیست در شرایطِ خطرناک کرونایی، به کلاس‌های مختلف بروید. می‌توانید توی خانه بمانید و خیلی چیزها یاد بگیرید، حتی زبان انگلیسی!

یکی از بهترین برنامه‌های آموزشی برای بچه‌ها، نرم‌افزار «پاندا»ست که شرکت «آی‌سافت» آن را طراحی کرده است. تصاویر پاندا، قشنگ و جذاب است و محیط شادی دارد. شما توی یک شهر قدم می‌زنید و از جاهای مختلف شهر،‌ بازدید می‌کنید. جاهایی مثل: «بانک، مدرسه، میوه‌فروشی، مغازه‌ی وسایل نقاشی، لباس‌فروشی، مزرعه، باغ وحش، رصدخانه، تلفن‌خانه، کارواش،‌ بستنی‌فروشی، کتاب‌فروشی و خانه.»

توی هر کدام از این قسمت‌ها هم یک یا چند بخش آموزشی دارد که در هر کدام یک چیز جدید و متفاوت یاد می‌گیرید. بعضی چیزهایی که یاد می‌گیرید، این‌ها هستند: «الفبای انگلیسی، اعداد، ‌اشکال هندسی، اعضای بدن، رنگ‌ها، حیوانات، شغل‌ها، میوه‌ها و سبزی‌ها، روزهای هفته، فصل‌ها و...»

البته بعضی قسمت‌‌های این برنامه رایگان نیستند و باید برای دسترسی به آن قسمت‌ها، هزینه‌ای بپردازید؛ اما خب، بخش‌های آموزشی رایگان هم زیاد هستند.

یکی از جالب‌ترین بخش‌های این برنامه، بخش نمودار، بخش میزان یادگیری مخصوص والدین است که پدرها و مادرها می‌توانند میزان پیشرفت شما را ببینند. البته خودتان هم می‌توانید ببینید. این‌طوری متوجه می‌شوید در چه بخش‌هایی قوی هستید و در چه بخش‌هایی ضعیف.

در بعضی بخش‌ها بازی‌های ساده، اما جالبی طراحی شده‌اند و همین یادگیری را آسان‌تر کرده است. در بخش کتاب‌خانه هم داستان‌های صوتی انگلیسی وجود دارد که می‌توانید گوش کنید.

CAPTCHA Image