بچه‌ها خبر

10.22081/poopak.2021.71538

بچه‌ها خبر


بچه‌ها خبر

مسواک به موقع

همیشه بعد از خوردن صبحانه و چای بلافاصله مسواک نزنید حداقل باید پنج دقیقه صبر کنید تا دندان‌ها خنک شود. این کار به دندان‌ها آسیب می‌رساند.

پرنده‌های پیر

آلودگی هوا فقط برای انسان‌ها دردسر درست نمی‌کند. دانشمندان مشاهده کرده‌اند که پرنده‌های شهری بر اثر آلودگی هوا از پرندگانی که در روستا و غیر از شهر زندگی می‌کنند، زودتر پیر می‌شوند.

طفلکی‌ها!

دایناسورهای غول‌پیکر

به تازگی باستان‌شناسان دو گونه‌ی جدید از دایناسورهای غول‌پیکر را در کشور چین پیدا کرده‌اند. این دایناسورها حدود ۱۲۰ میلیون سال پیش روی زمین زندگی می‌کرده‌اند.

گرگ‌ماهی

شاید تا به حال نام گرگ‌ماهی به گوش‌تان نخورده باشد و از این نام خنده‌ی‌تان بگیرد؛ اما واقعاً یک ماهی ترسناک در دریا زندگی می‌کند که به آن گرگ‌ماهی می‌گویند.

آسمان بیکران

شاید باورش برای‌تان سخت باشد؛ اما تعداد ستاره‌های جهان بیش‌تر از تعداد شن‌ریزه‌های روی زمین است، هنوز دانشمندان نتوانسته‌اند تمام ستاره‌ها را شناسایی کنند و هر چند مدت یک بار ستاره‌ای را کشف می‌کنند. فضا یکی از شگفت‌انگیزترین آفریده‌های خداست.

دسر سنگ

جالب است بدانید که کروکودیل‌ها برای این‌که بتوانند غذای خود را به‌خوبی هضم کنند، تعدادی سنگ هم می‌بلعند. این سنگ‌ها غذای آن‌ها را خرد می‌کند و به هضم بهتر غذای آن‌ها کمک می‌کند.

کیف

اگر شما از کیف مدرسه استفاده می‌کنید سعی کنید وزن آن را روی هر دوتا دوش خود بیندازید. اگر کیف را یک طرف بیندازید به گردن شما آسیب می‌رساند و باعث کمردرد و حتی سردرد می‌شود.

CAPTCHA Image