مهدیار

10.22081/poopak.2021.71563

معرفی بازی

مهدیار1

هاجر زمانی

مهدیار، یک بازی تعامُلی است که مؤسسه‌ی «مصاف» آن را برای کودکان ایرانی ساخته است. بازی تعاملی یعنی چی؟ یعنی بازی‌هایی که به صورت قصه هستند و شما به عنوان بازیکن کمک می‌کنید تا بازی جلو برود؛ یعنی شما کمک می‌کنید تا داستان بازی کامل شود.

مهدیار پسر نامنظم و کمی شلخته است. یک شب خواب می‌بیند وسایل توی اتاقش دنبالش کردند. مهدیار با ترس از خواب می‌پرد و تصمیم می‌گیرد منظم و مرتب شود؛ البته شما هم باید به او کمک کنید.

مهدیار بعد از کمک کردن به مادرش به آشپزخانه می‌رود تا یک کار خیلی مهم انجام دهد. جشن نیمه‌ی شعبان نزدیک است و مهدیار می‌خواهد یک کیک خوش‌مزه برای این روز درست کند؛ چون مامانِ مهدیار سرش شلوغ است، دستور کیک را به او می‌دهد و مهدیار کیک خوش‌مزه‌اش را می‌پزد.

بعد از کیک پختن نوبت رفتن به مدرسه است. توی مدرسه هم ماجراهای جالب و هیجان‌انگیزی پیش می‌‌آید که به جشن نیمه‌ی شعبان ربط دارد. برای این‌که بدانید جشن نیمه‌ی شعبان در مدرسه‌ی مهدیار چه‌طور پیش می‌رود، باید قسمت‌های بعدی بازی را نصب کنید. این بازی در سه قسمت ارائه شده است.

در هر مرحله هم، بازی‌ها و معماهای فکری و مناسب گروه سنی شما آمده است. مهدیار یک دفترچه‌ی بامزه دارد که توی آن اطلاعات جدید و جالبی به شما می‌دهد.

CAPTCHA Image