دختران بهشتی

10.22081/poopak.2020.71692

دختران بهشتی


معرفی نرم‌افزار

دختران بهشتی

هاجر زمانی

اپلیکیشن یا نرم‌افزار دختران بهشتی، مخصوص دخترخانم‌هاست. دخترهایی که به سن تکلیف رسیده‌اند و می‌خواهند در مورد حجاب بیش‌تر بدانند یا دخترهایی که دوست دارند قبل از سن تکلیف با حجاب آشنا بشوند.

این نرم‌افزار آموزشی است؛ اما سازنده‌های آن سعی کرده‌اند محیط آن شاد و جذاب باشد. تازه! برای آن بازی هم طراحی کرده‌اند و شما همه‌ی این‌ها را به کمک بازی یاد می‌گیرید.

دختران بهشتی بخش‌های زیادی دارد. اصلی‌ترین بخش آن بخش «مَحرم و نامَحرم» است. در این بخش شما یاد می‌گیرید چه کسانی به شما محرم هستند، یعنی افرادی که می‌توانید جلوی آن‌ها حجاب نداشته باشید. و به شما می‌گوید چه کسانی نامحرم هستند و باید در برابرشان حجاب داشته باشید.

بخش دیگر، بخش پوشش است. این بخش هم با بازی به شما حجاب یک دخترِ مسلمان را آموزش می‌دهد. در بخش پوشش، با پوشش‌های مختلف بدن آشنا می‌شوید. مثل بخش دست و پا، صورت، موی سر و... در هر بخش بعد از آموزش، از شما یک سؤال پرسیده می‌شود که اگر درست جواب بدهید، تشویق می‌شوید.

بخش بازی هم، بخشی است که می‌توانید سرگرم بشوید و یاد بگیرید. «مار و پله»، «مهمون داریم چی بپوشم» و «پوشش کامل» سه تا بازی این بخش هستند.

خلاصه به کمک این اپلیکیشن می‌توانید کلی اطلاعات مفید در مورد حجاب به دست بیاورید، بازی کنید و سرگرم شوید. آفرین به شما!

CAPTCHA Image